- LOVE



Har ni hittat er stora kärlek? För det har jag gjort iaf.
Jag har varit med om allt, allt från äckliga förhållanden som man bara vill glömma till förhållanden som aldrig blev något av..
Men nu, nu har jag verkligen hittat min stooora feta kärlek haha! Nej skämt å sido.. Jag trodde inte på kärlek vid första ögonkastet om jag ska vara ärlig. Men när jag i början träffade min nuvarande pojkvän så märkte jag faktiskt direkt att det skulle bli ngt seriöst av det hela..

Jag och han träffades för två år sen för första gången men vi blev inte tillsammans föräns förra året och sen dess har jag varit vääldigt lycklig!
Innan var jag verkligen oseriös i mina förhållanden där jag ljög väldigt mkt, jag vet det är väldigt dåligt men jag var tvungen då.

Jag är så glad av att jag har en så bra pojkvän , och när man väl har det så kämpar man för att göra det så bra som möjligt mellan varandra. Liksom det sa bara klick å sen dess har vi varit som piff å puff :)
Nej men jag tror verkligen det finns en perfect match till alla.. För klickar det inte gör man ju slut å sen går man vidare å vidare..

Jag hade aldrig varit kär innan, jag visste inte ens vad det innebar.. Tyckte alltid de lät så jävla löjligt när folk sa att dom var kära å sa hur det pirrade i kroppen. Men nu e jag en av dom, lite småkonstigt hihi ! Liksom jag kommer ihåg att jag innan inte ens visste vad ordet jag älskar dig betydde fören jag nu förstår. Jag fattar inte hur jag kunde säga att jag älskade mitt ex innan efter 1 månad , helt jävla sjukt! Visste jag ens varför jag sa det? Neeeeeej verkligen inte haha tror bara jag sa det för att vara snäll eller ngt :S ush

Har ni ngn gång varit sååå kära? Eller har ni kanske gjort likadana misstag som jag? Jag tror iaf att alla ngn gång kommer hitta en sån kärlek hur lång tid det än tar!

PUSS


Kommentarer
Postat av: linda andersson

läs senaste inlägget, om min skada & min tillfriskning & vad just du ska tänka på om du blivit skadad! kramar.

2010-04-15 @ 20:23:56
URL: http://aanderssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0