Är klockan redan halv två? :)

Vaknade precis å såg att klockan redan är halv två ! Hela dagen har försvunnit åt att sova men det var det värt , haha!

Igår blev det en sen grillning med massa god mat å vin på det hela, mums. Sedan blev det film, Shutter Island. Känner mig riktigt dum eftersom jag inte fatta ngt av filmen alls. Vet ni vad som hände i slutet? Eller var det meningen att man skulle få en tankeställare i slutet?

Idag är det El Classico kl 20.00, vilket måste ses! Jag vill att real vinner men om man tänker lite logiskt så vet jag att barca kommer vinna ändå. Deras spel är så mkt finare än reals men men, man kan alltid hoppas!

Nu ska jag städa undan efter igår!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Tack så jättemycket :)

2010-04-10 @ 15:00:13
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0