Brun med morot?



Riktigt kap till sommaren! Visste ni att man får världens finaste färg utav morötter?
Köpte just denna Carroten produkt förra året i Grekland vilket verkligen gav mig den färgen jag ville ha! Den är i fast form. Man behöver bara smörja in sig med den EN gång å man kan se resultat, blev jättenöjd. Tyvärr! haha, hade jag med mig den i handbagaget när jag åkte hem å fick lämna den innan jag gick på flyget hem =/ Vill ni bli riktigt fiiiiiint bruna så buy it.
Märker hur mkt jag längtar till sommaren, haha!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Joana&Nadia

taack desamma :D

2010-04-09 @ 00:12:51
URL: http://tryckannarsfarduenbox.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kan man köpa den?

2010-04-09 @ 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0