Topshop - Get the look

Hej aaallihopa!
Jag har ju installerat Windows 7, men allt på datan fungerar inte som jag vill, jävla tekniiik! Nej men här har jag iaf hittat lite inspiration från Topshop , väldigt snyggt tycker jag . En bustier är ngt vi alla måste ha i garderoben i år som sagt. Enjoy!

Idag har jag vart i stan, shoppat lite smink och hårprodukter vilket man måste ibland.. Sedan har jag kommit hem, lagat mat åt mig å pojken å bara tagit det lugnt med en kvällspromenad som vi precis kom hem ifrån. Riktigt skönt faktiskt. Vi gillar våra nattpromenader för det är då vi pratar om exakt alllt. Så tjejer, börja gå på promenader med era pojkar! Jag lovar, det är ngt av det mysiiigaste som finns :)
Nu ska jag sätta mig å fortsätta mysa.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0