- Kissie = dålig förebild

Jag måste bara få säga  -   fy fan!!!!
Alltså den här Kissie-tjejen är för överdriven, haha jag skrattar åt att hon har så många besökare, jag tycker synd att så många tycker hon är "inspirerande".
En sån blogg borde fan inte finnas, liksom tänk alla småtjejer som kollar på den här bimbobruden och tror att idealet för en tjej är som henne!
Att hon orkar redigera sina bilder till att hon ser onormal ut är ju helt stört, hon ser redan smal ut, va fan redigerar hon sina bilder till att hon ser sjukt konstig ut??
Hennes läppar, liksom varför lägga så mkt i läpparna till att hon ser ut som en anka? Sedan till hennes bröstförstoring, visst vill man göra en operation så varsegod gör det, men av rätt anledning! Hon hära vill till å med ha dom större :S
Nej jag tycker iaf att en sån bloggare inte borde finnas eftersom man påverkar andra NEGATIVT. Liksom vad skrivere hon om som är inspirerande? haha men jag tror många bara kikar in där bara för att..
Jaja, nu ska jag duscha!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0